Thursday, September 3, 2009

Tadarus & Cd Lagi

Dari pagi sampai ke tengahari aku dan geng2 tadarus berada di Masjid Angkasapuri. Meriah, ramai juga warga KPKK yang join. Kalau tak silap aku, seramai 178 orang ahli Puspanita KPKK yang hadir untuk sama2 bertadarus tadi. 10hb nanti majlis khatam al-Quran pulak. InsyaAllah buat pertama kalinya aku akan turut serta. *Teruja beb!

Sampai ofis je jam dah pukul 12.30 pm. Kebetulan masa otw ke Angkasapuri tadi sorang member lama sms bagitau ada 1 online shop yang jual produk cd standard brand tapi jauh lebih murah dari online shop lain. Wah.. kata nak berjimat kan. Maka haruslah terjah. Aku terus buka website tu & surfing2. Then sms2ing and calling2. InsyaAllah... menjelang next week dapatla cd idaman qalbu untuk buah hatiku Farizal, eh silap Izz Haris la. Hehe.. (apa ke jadah bapaknye nak bercd?)

Harga cd yang ditawarkan oleh online shop yang member lama bagi tadi tu memang RENDAH berbanding dengan online2 shop yang lain (ye ke? aku hanya survey 2 online shop sajork) Ekekek.. tapi antara 3 kedai ni, kedai inilah yang menawarkan produk yang sama tapi harga yang paling murah (rendah RM12-RM18 berbanding harga yang ditawarkan oleh kedai2 lain) Jauh lebih murah weh!!! Maka haruslah rembat... nasib baik stok masih ada.

Aku beli brand apa? Kaler apa? Tunggu je nanti bila dah sampai k. Tak sabar ni, grr.. grr..

*Tadi sembang2 dengan Cik Yati & Nona dalam masjid (motif bersembang dalam masjid?) Aku belajar sesuatu daripada dorang. Terima kasih!

3 comments:

Diarihatiku1976 said...

wah... hang gi ekk tadarus tu.. akak tak gi lah.. bz skit.. ada kursus nak buat lpas raya...

Mak Izz said...

alhamdulillah dpt g. dh bz nk wt cmne kan kak, xpe next year leh join. mintak pjg umo je. insyaAllah..

Nur Irfan Juezrie said...

erm.. nti jgn lupa upload gambar
CD tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!