Friday, March 18, 2011

Membeli Lagi

Petang semalam ada Mesyuarat Agung PUSPANITA Jabatan Penerangan. Aku pergi lambat, 4.30 petang baru terhegeh2 masuk dewan. Masa tu pengerusi mesyuarat tengah bagi ucapan penutup. Erk! Terlambat sangat ke aku? Sebagai PA terhebat, aku blablablabla (malas nak riak) sebab tu tak dapat turun pada waktu yang sepatutnya. Hehe..

Bukan nak cerita pasal meeting ok tapi pasal ni.



Apa la yang mengerlip-ngerlap kat tudung aku tu ye. Bukan main lebor senyum. Dahle muka lebor pinggan bujur hidang nasik tambah. Tak sedor diri.



Zoom sikit! Hehe.. terpengaruh dengan trend zaman sekarang. Brooch RM3 je. Saje beli nak tolong biz kawan2.

Ok tak?

6 comments:

Nur Irfan Juezrie said...

cntik.. suka tgk akak pki selendang!!! comey!

Chepoh said...

aku suka...aku suka..aku suka gmbr yg 1st tu...cun mcm zaman anak dara..(exaggerate sungguh aku kan?)

-oP_ida- said...

chantik akak......laa trend sume pakai cengini.......murah tapi menarik da booom...ehehhehe

muLan said...

thumb up! LIKE

ummirayyan said...

ye lor..aku pun suke..ah cun nyer....

ape lagi..pasni tukar pesen le..sure kak Jem suke..opss..tapi ape kes lak si Aji tu lak nnt..frust dia tgk ko...huhhuuuu...

Mak Izz said...

jue - cantik kah? maceh :P

kemar - brp hengget nk bg kt ko ni, xde duit kecik pulak ^_^

nida - br nk belajaq bgaya. terpengaruh dgn blog adik2 fashionista la ni.

mulan - kalo betul cantik tu, nk pakai lg la pasni. heheh..

rose - uish! nape sebot nama Aji di sini. kantoi sudah.. kalo smpt rajinla mokcik membelit. kalo x, tudung arianot jelah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!