Wednesday, March 2, 2011

Antara Dua

Yang mana satu pilihan kalbu?


Rocking helps develop the child's sense of balance and the brain to sort sensory impressions. RUSIG Rocker RM39




Develops fine motor skills and logical thinking. MULA Bead roller coaster RM49


Boleh tolong buat pilihan untuk aku???

4 comments:

Nur Irfan Juezrie said...

irfan penah main benda yg 2nd tu.. n klu ju , ju rasa nk beli yg 2nd tu.. sbb leh jimat ruang umah ju yg sempit.. umah akak ju tak tau la.. hihi...

suhaila said...

kalau su, su amik 2 2 sekali..hahahahaha

zaidi said...

yang 1st tu nanti izz belajar jadik mat rempit. lagipun nanti sure izz cuba berdiri atas mende tu...ada risiko untuk jatuh.....amik yang 2nd je la...........mintak kebenaran nak curik idea beli mende 2nd tu untuk anak2 eh....thanks

Mak Izz said...

jue - tula.. berat hati kat no 2. tp no 1 pn mcm best!

sue - isk mana leh amik dua2. jgn tamak untie sue..

zaidi - hihi.. selama ni izz merempit dgn bantal. mmg dia buat berdiri pn atas kereta (yg sedia ada). malangnya tak pernah jatuh lagi, kalo jatuh tau jugak serik. ada ke dia panjat kereta tu untuk bukak peti ais, kacau masakan dalam kuali tengah panas2 & main air kat sinki. cabaran.. cabaran..

eh eh.. nk beli gak ye. silakan. beli la lebih utk anak2 sy gak. hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!