Friday, October 9, 2009

Exam PTK

Aku nak inform kawan2 semua yang hari Isnin ni, 12 Oktober aku ada exam PTK di Sapura Mines, Sg. Besi. Ini adalah pertama kali aku amik exam PTK.

Kali terakhir amik exam ialah masa tahun 2007 dulu. Exam perkhidmatan awam untuk sah dalam jawatan. Seminggu sebelum exam aku dah start studi untuk 2 paper. Alhamdulillah, lulus. Tapi kali ni, baru hari ni aku terkial2 cari buku sana sini.

Niat dalam hati aku, walaupun tak sempat studi semua buku2 tebal ni, tapi aku nak try juga baca dan fahamkan (walaupun sepintas lalu). Mustahil dapat result IV, dapat III wah.. alangkah bagusnya. Tapi dapat II sedang elokla dengan usaha aku yang takde apa2 usaha ni. Macam mana kalau dapat I je? Malu weh.. mana nak sorok muka?

Ok2 jangan banyak cakap lagi. Rehat tengahari ni adalah untuk studi (eh silap, untuk baca buku!). Esok dan lusa aku akan jadi ulat buku (walaupun bakal sibuk di kenduri kawen sepupu) Hoho.. wish me luck k!

Oh ye, Isnin aku tak masuk ofis. Berjuang di medan pertempuran. Tak seronok sebab kena jawab exam tanpa persediaan yang cukup. Seronok sebab dapat jumpa kawan2 lama yang sama2 amik exam. Yahoooo...!!

Jumpa lagi hari Selasa! Tata...

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

baca buku biar rajin skit.. cepat lulus cepat naik pangkat.. ahakksss

WILAYAH C.T.M said...

good luck for ptk.ai tak ambik g exam ni..hehehh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!