Tuesday, October 20, 2009

Pelancaran Bulan Bahasa Kebangsaan 2009

Hihi.. skemanya tajuk aku kali ni. Wah.. mesti korang tak percaya kan. Pagi2 lagi aku sudah update blog. Okey, aku bagi masa 3 minit pada diri aku untuk update entry ni sependek-pendeknya. Yelah, selalu panjang2 sampai berpinar mata ek. Kikiki..

Petang semalam aku dapat surat undangan ke Majlis Pelancaran Bulan Bahasa Kebangsaan 2009 Peringkat Wilayah Persekutuan KL. Nama yang kena pergi kat bahagian aku ialah nama aku dan Lin. Oleh sebab aku memang sangat mencintai bahasa kebangsaan kita maka aku gigihkan diri untuk turut sama menghadirkan diri walaupun tak ditulis kehadiran adalah diwajibkan. Lagipun aku pun saja je nak jalan2 cuci mata keluar dari ofis ni. Hehehe!

Oklah, nak pergi dah ni. Nanti balik ada masa free aku cerita lah sikit apa pasal pelancaran ek. Tata titi tutu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!