Wednesday, September 7, 2011

Salam Idulfitri


Assalamualaikum wbt!



Ehem.. ehem! (pura2 sakit tekak) 

Ada sesiapa teringin nak dengar cerita raya saya?
Atau mungkin nak tahu sambungan cerita cuti2 Langkawi?
Kalau ada sila hantar komen di sini.
Sebab tuan blog dah jumpa hobi baru sekarang.
Takut blog ni terkubur begitu sahaja.
Sila tambahkan semangat saya!
Untuk cerita2 baru dan segar hanya di blog Mak Izz Menulis (ok mmg poyo)

Pesanan penaja:
Komen mesti ikhlas tawwwwww... ^___^

7 comments:

Kak Fidz said...

oh tidak! hobi baru apakah itu? menjahit..memasak...mendeko2...janganlar...nti x tau perkembangan diri u takkan hari2 nak ke umah u dengar u bercerita...huhu...

AzaLea said...

halooo malang... ape cer ni?? knp mesti nk kene tny "ape kate survey" dulu br nk update entry.. tak mo lah itu mcm... moh ler share citer cam biasa...

secara jujurny, i suke u punyer gaya penulisan k... mantoooppp!!

Kamariah Awang said...

Mak Izz kena terus menulis..

Rose Khadijah said...

ye lor..ko ni pehal lak?!!!kot yer pun da der hobby baru, takmo le kuburkan ajer blog ni..share gak le hobi baru ko tu kat blog..ape haaaa...

moh moh..g update entry..aku ginnnduuu beno ngan cerita ceriti ko tu tau...

b4 bos baru masuk & ader mase utk mengelat..g la update ehhh..nnt bos da der..leh terima gak le, kijaan banyak..

tak boleh blah kalo ade hobby baru terus nak kuburkan aje blog nih tau...

we want new entry..we want new entry...

Nur Irfan Juezrie said...

1st nk tau hobi baru tu?

2nd.. nak tau dua2 cite n sume cite akak dlm blog ni..

3rd.. jgn langgar beat kita.. 1 hari 1 entry.. muahahahaha

Anonymous said...

citerlah pasal raya..hanng raya kat mana??? hobi baru??? apakah???share2 ler..biler nak datang raya nih???

Mak Izz said...

kepada semua, terharu sgt korang hantar komen mcm ni. terus bakar semangat gitu! insyaAllah selagi jari masih belum kudung, selagi jasad masih bernyawa, selagi bos belum kuar surat amaran sbb guna internet di pejabat :) selagi itulah Mak Izz akan aktif menulis.

hihi.. poyo wehhhhhh...

hobi baru rasanya macam malu nak kongsi dengan kawan2. tengoklah 1 hari nanti :) apepun thanks sbb sudi dgr celoteh Mak Izz selama ni. yg baik dikutip, yg buruk buang jauh2 ek. Mak Izz manusia biasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!