Friday, July 31, 2009

Selamat Hari Lahir Suamiku

32 tahun yang lampau, 31 Julai 1977 lahir seorang bayi lelaki yang comel iras2 Izz di Hospital Bersalin Kuala Lumpur (HKL). Walaupun ibu bapanya bermastautin di Sungai Besar, Selangor tetapi kerana mengalami kesukaran sewaktu melahirkan, ibu bayi tersebut terpaksa dipindahkan ke HKL untuk melahirkan bayinya dengan bantuan doktor pakar. Selepas beberapa jam bergelut dengan kesakitan, akhirnya bayi lelaki tersebut selamat dilahirkan dan diberi nama Farizal bin Muhamad Yusoff.

30 tahun kemudian, bayi ini membesar menjadi seorang lelaki dewasa yang tampan dan gagah (hahak, puji jangan tak puji. Kasi chancela kat birthday boy) Genap usia 30 tahun 10 bulan, beliau selamat bergelar suami kepada saya, hahahah (cam dh terbalik je bunyinya) dan menjadi bapa kepada anak saya, Izz Haris 9 bulan berikutnya.

Sempena tarikh hari lahir beliau yang jatuh pada hari ini, saya Nur Adha binti Khalid ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir Abangku Sayang yang ke-23 eh silap, 32 hehehe (kantoi umo). Ucapan ikhlas dari hati Uji -> Moga abang sentiasa dimurahkan rezeki (penting wo!), dipanjangkan umo (boleh kita nikmati zaman tua sama2) & dikurniakan kesihatan yang baik pagi petang siang dan MALAM. Hehehe... Moga rumahtangga kita diberkati Allah sampai bila2 dan diserikan lagi dengan putera puteri yg soleh & solehah. (Huwa... kecik ati Izz dengar aku dah sebut2 pasal adik2 dia yang ntahkan bila. Hehe!)

* Malam ni bergegas nak balik Kuale, before that serbu sales Anakku kat Kg. Jawa dulu. Sempat celebrate ke tak ni? Isk.. isk..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!