Monday, July 6, 2009

Boring Day

Tadi Kak Lin dah tanya aku, bila nk update cerita pasal pengalaman bersalin tu. Ehm tengahari tadi memang niat nak update hari ni. Tapi sampai ke petang pun tak sempat menyempat. Bz sket hari ni. InsyaAllah I'll try my best tomorrow. Boss pn takde start esok sampai Isnin depan. Ada kerja di Kedah & Kelantan. Best2!

Hari ni dahla bz dengan kerja. Ofis pulak x sejuk. Selalu sejuk mcm air batu. Tapi tadi panassssssssss. Ntah sape punye keje matikan aircond. Adakah si Kenny? (juruteknik selenggara bangunan Sime Darby) Tak kisahlah. Selalu aku merungut sejuk, kadang2 kasi chance la panas kan. Berpeluh sket. Huhu... bau mashemmmm (sape ye?) Uhuk!

Kak Ngah email aku tadi. Bagitau suruh fwd email yang best2. Dia dh ada broadband sekarang. Boleh online di mana sahaja hatta di dalam jamban sekalipun. Erm, aku nak tengok nanti dia online dalam jamban. Berjaya ke tak. Muahaha... apepun next time if dia datang umah or hangkut laptop dia bawak balik umah mak, aku nk pinjam. Nak try online dlm jamban, best x? Kuikui...

Tiba2 aku rindu kt Izz Haris. Huhu... my lil son. Muah muah muah! Jap lagi mak balik ye sayang!



Miss u 24hours!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!