Wednesday, July 13, 2011

Wordless Wednesday #1: Menang Hadiah Lagi! Yippiee...

14 comments:

AzaLea said...

I Luv FM... Nk FM masjid kristal tak???

Nur Irfan Juezrie said...

nakk... me too lea.. luv FM very much.. gila byg tgk koleksi FM u tau.. ko tau.. byk2 FM anak aku suka FM ko yg kfc.. siap hisap2 straw tu tau.. sory ek.. tp aku dh basuh.. hihi

Mak Izz said...

eh itu soalan cepumas ke? NAKKKKKKKKKKKKKK....!!!!!

-oP_ida- said...

ehehehhe...betuah sungguhhh...tahniah kak

ummirayyan said...

makizz:..ehh..seb bek ko tuan umah..harus la mahuuuuuu kan..

aku yang jiran tuan umah nih pun nak gak la..(tak alueww kann..)

ummirayyan said...

lea:..sy gurau jer..tapi kalo ade lebeh..dua tapak tangan ni sy sambut..hehhehe...

Mak Izz said...

jue - eh ju kan br balik dr TTI. nape x beli aritu? kasi chancela akok yg x sampai sana lg ni. hehehehe...

nida - sekali sekala bertuah. terima kasih :)

ummirayyan - amboi.. melebih2 pulak ko ye. lea nk bg aku, yg ko siap nk depa tapak tangan sampai 2 ni apsal? (nsb baik tgn ko 2 je, kalo 20?) ^____^

AzaLea said...

wekekekeke... nanti sy tinggalkan kat sita k.. nsb baik ade lbh, so adelah rezeki tuk ummi rayyan gak..

Ju, yg ko pny camne nk bg??

Mak Izz said...

wa.... maceh lea. kudus sungguh hatimu sebab kwn2 akak pn dpt FM gak. utk ummirayyan tu tinggalkan kt sita k nt akak ambek. pasni ummirayyan kena bg FM gakla kt lea bila dia g beijing sok (ops kantoi!).

maceh again! love u very much!!!

ummirayyan said...

**speechless**..

hurmmmm...tarik napas jap..

Ya Allah, Ya Rabbi, Ya Karim..syukur, rezeki mendatang lagi..alhamdulillah..

terima kasih yer Lea..tak tau nak cakap pe dah..yang pasti aku suke..aku suke...yeayyy..bertambah lagi FM kat umah tu..
Alaaa..tak g Beijing pun buleh je nak bagi..tunggu je la rezeki ke mana lak nih..hehhehe..
mekaseh azalea...

AzaLea said...

kalo cenggitu kan, ape kate lps ni kalau sesape g mane2, kite beli jer FM... then kite tukar2?? bgs tak idea ni... ngeh3x...

Mak Izz said...

bgs cdgn anda azalea! actually benda ni akak dh praktik dgn ummirayyan. cuma sll kesian kt ummirayyan sbb dia je yg sll belikan akak FM (sbb dia sll outstesen & melancong). Akak nih melencong je byk :)

apepun akak janji, pasni mesti beli utk lea sama insyaAllah! ju nk join ker projek mega nih? tp kena standby kos postage la pulak. kikiki...

AzaLea said...

wekekekeke... ju snyp jer... mesti tgh pk psl kos... ngeh3x...

sy dh bg FM pada sita..

ummirayyan said...

wah..ader gak FM untuk ummirayyan..maseh lea..

ok ok..nnt kite tukar2 eh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!