Sunday, July 17, 2011

Pureen Clearance Promotion 2011


Sales untuk 2 hari sahaja seperti yang tertera di atas iaitu semalam dan hari ni. Mesti ramai yang dah tahu, korang pergi tak?

Aku dah pergi last year. Takdela shopping sangat pun just beli baju harian Izz dan hadiah sket untuk kawan2 yang baru dapat baby. Semalam aku pergi lagi, target memang nak beli beberapa barang untuk kegunaan harian seperti di bawah.

Boleh buat stok (botol susu, puting botol, syampu & liquid cleanser) Lelain tu biasalah... total semua RM176. Murah tak?

Dari pemerhatian aku, harga barang kurang la RM2-3 berbanding harga biasa. Takdela murah sangat (walaupun aku kata dekat Kak Eja barang murah nak mams, haha... saje nak soh dia pergi jugak)

So masih ada sejam lagi. Cepat2 ke Summit Co. habiskan wang anda! Hehe..

7 comments:

Suzila said...

W/pn bb dlm perut ni baru belajar menendang.... tp ko telah mempengaruhi ak mmbeli brg2 ni. arghh...sabar2......

Uji said...

haha.. kuat betul pengaruh beli-belah kpd kaum hawa kan? bbrp bln je lg, pasni leh shopping brg2 bb je :)

Ameh Wahab said...

x pergi pun semlm sebab stok yg ari tu pun ade lg...hehehe.. =)

Mak Izz said...

ameh - hehe.. membeli ketika perlu je, jgn ikut nafsu barulah lambang isteri mithali :)

ummirayyan said...

wahhh..nape aku tak tau..
tak gtau pun eh..hamboi hamboi..
nak kem gak le liquid cleanser tu..
tak kire..bak mai kat aku 1 liquid tu..ko beli dua kan!!!..nak gak..

Fida said...

kompomlar i x dapat gi...huhu..xper2...jimat duit byk lagi dalam bank...haha...

Mak Izz said...

ummirayyan - noks, dukacita memaklumkan liquid cleanser tu mmg cukup2 utk stok umah mak aku 1, and rumah aku 1, yg dh tinggal buih2 je (dh nak abis la tuh) insyaAllah noks, lain kali mek belikan ye. jgn mare2 nt cpt tue...

k'fid - haippp org pantang xleh jejalan tau. a'ah baik u berjimat, jgn jd mcm i dlm bank tinggal RM1.67 jer T..T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!