Tuesday, October 11, 2011

Betul Ke?


Got this from my fren's FB status. Banyak gak eyh? (tapi bersiap sedia la untuk pencen pada usia 60thn kalau panjang umur) Gittew!

*Eh eh pendek je kan entry ni. Walaupun pendek tetapi .... (1000 makna bagi kakitangan awam macam i) ^__^


9 comments:

AzaLea said...

menurut sumber kami, ianya di sahkan sahih lg menyahihkan...

ebob said...

ce t'balikkn, rase lgik afdall....ekekeke

Kamariah Awang said...

Betul tu, uji... Takkan PM nak main2 pulak..!

Nur Irfan Juezrie said...

hihi.. 160. jadi la.. dari takda lgsung..

Mak Izz said...

lea - kalo sahih, persis lagi jitu alhamdulillah... kenaikan gaji yg x mungkin turun sampai bila2.

bob - kalo terbalikkan nt yg gred bawahan tu xnak naik pangkat sbb kenaikan gaji dorang RM320 tiap2 thn ok! 2x ganda dr kenaikan gaji kita :B

k'kamariah - sy tahu mmg confirm naik gaji cuma nk tau confirm ke ini nilai kenaikannya. bak kata lea, sahih lg menyahihkan, maka sy setuju la. mustahil PM main2, pilihanraya semakin dekat :) auch!

jue - pd akak agak tinggi jugak RM160 tu berbanding kenaikan sebelum ni. alhamdulillah... hutang bertambah, rezeki pun bertambah (leh cover hutang) insyaAllah!

AzaLea said...

1 more things, gaji kite naik lg... yg 7-13% tu utk skim baru yg SBPA.. after sign opsyen, kite akan dpt menikmatinya... syukur...

Mak Izz said...

lea - really? (kes akak x khatam lg Bajet 2012). alhamdulillah syukur... semakin bertambah2 motivasi akak nak kerja macam Tun Zaki :)

Rose Khadijah said...

pape pun tunggu nextyear ehh..
tapi tak sabar pulak..hmm moga2 sumber dari Lea tu sahih benau yerr..

AzaLea said...

rasany sahih dh tu coz pegawai kat cni yg wat taklimat kat kami...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!