Friday, February 18, 2011

sukasuki my baby giveaway

Tu dia... korang jangan menyampah atau rasa nak muntah tau bila pagi Jumaat yang mulia ni aku menyajikan korang santapan 'giveaway'. Hihi.. tarikh tutup penyertaan adalah hari ni, 18 Februari 2011. Maka haruslah aku bertungkus-lumus mencuba nasib. Mana tahu ada rezeki?




GA adalah anjuran Mama Danish pemilik blog My Lovely Journey. Syarat penyertaan mudah aje hanya perlu follow blog Mama Danish, copy banner, letak 1 foto anak yang terover happy (cerita la sikit pasal gambar tu), create special entry for this GA and tinggalkan link pada blog penganjur. Mudah kan? As easy as A, B, C!

Jadi setelah menggeledah isi perut laptop suamikus, mencari gambar2 anak yang sesuai untuk dipertandingkan, maka...



Tak lain tak bukan.. sekali lagi gambar Izz aku pertaruhkan!

NAMA ANAK : MUHAMMAD IZZ HARIS BIN FARIZAL
UMUR : 1 TAHUN 11 BULAN (SEKARANG)

Gambar ni diambil pada tahun 2009 ketika umur Izz baru 7 bulan. Sukasuki betul wajah Izz dipegang abahnya dalam kereta on the way ke Tekam Plantation Resort (picnic time). Selalu abah yang drive, takde chance la Izz dipegang dan diriba abah. Tapi masa ni abah suruh Busu drive, so... melonjak keriangan la Izz. Memang waktu yang ditunggu2!

"Mak, Izz was so happyyyyyy dapat duduk atas riba abah. Yeh yeh!!!"

Sukasuki hang la nak oi... janji bahagia! :P

Harap2 wajah sukasuki Izz di atas menepati tema contest ye. Kepada mereka yang berminat untuk join contest, cepat2 jangan terlambat. Actually contest ni pada awalnya ditutup pada 11 Februari 2011. Atas beberapa sebab (technical problem) contest dilanjutkan hingga ke hari ini. So, jangan lepaskan peluang! Mungkin ini adalah peluang anda untuk memenangi hadiah menarik dari Mama Danish berupa voucher barangan bayi. Wah... suka suka suki!

Selamat mencuba! Pssst... doakan rezeki Izz ye!

1 comment:

lynaleng said...

tak sempat la nak joint tarikh tutp arini..ape2 pon harap2 izz menang contest ni ye hehehe sengeh bukan mainnn g

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!