Wednesday, February 16, 2011

Izz 'Mengemas'

Aku dengan Farizal di dapur, masak2 untuk makan tengahari. Izz aku biarkan main kat depan. Hasanah pulak tidur dalam buai. Senang sket nak buat kerja. Tiada siapa mengganggu. Kejap2 aku jenguklah budak2 kat depan (ruang tamu) nak tengok apa dibuatnya. Takut Izz main yang bukan2.


Dok khusyuk masak2 tuh. Tiba2 terlupa nak menjenguk. Eh eh, senyap je Izz ni. Ntah apa dimainnya ralit sangat. Aku pun pergi la menjenguk.


Ya Rabbi...






Tengah ralit 'mengemas' umah. "Sabar Ji.. sabar.." T_T

6 comments:

Nur Irfan Juezrie said...

sabar ji, sabar ji.. hahhaha

lynaleng said...

kemas izz jgn tak kemassss...nati tolong kemas umah auntie plak yeee hikhikhih

ummirayyan said...

same la ngan rayyan..pastu bile kite kemaskan..kasi clear,dia marah..padahal bukannye nak main pun..suke tgk umah besepah ngan barangan menan dia..

da tido baru le aku mengemas..

~ JuJu ~ said...
This comment has been removed by the author.
~ JuJu ~ said...

rajin anak mak

Suzila said...

ya ampunnnn.....habis bersepah2...
haipppp babap kg....
hehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!