Sunday, February 20, 2011

Momma Day Out

Macam tak percaya bila berjaya keluar 3 beranak tanpa abah.


Amboi.. masing2 ceria je. Tak ingat dekat abah ke?


Oh.. keluar dengan Cik Ros ye.. Ke mana tu? Mula2 kami pergi lawat kawan mak, untie Rafizah dekat Kg. Jawa. Untie Rafizah baru bersalin baby no. 2, Nur Qairina. Tapi lupa nak ambil gambar masa di rumah untie. Huhu.. Balik tu singgah AEON Mall, Bukit Tinggi jalan2.




Terima kasih Cik Ros sudi bawak kami jalan2. Lain kali kita jalan2 lagi ye. Harap2 pasni Cik Farid, Rayyan dengan abah dapat join sama. Tata semua!

8 comments:

ummirayyan said...

hehehee...pasni kite ke maner yer?!!!hehhee..ye la..nextime kite g semua kan...bertujuh...waoww..ramainyer...

Nur Irfan Juezrie said...

wah.. tanpa abah tu.. salute la.. hehehe

ima said...

mata babies semua ikut mata ko uji! haha.

lynaleng said...

bestnye kalo dpt joint skali hehhe

Khairina Izzah Khoirul Anuar (KIKA) / -ina2210- said...

mak izz pakai jeans ke tu????

Mak Izz said...

ros - ntahler. ko tentukan tempat, we follows..

jue - yup, 1st time tanpa abah. hopefully there is another time again n again n again. hihi..

ima - really? mata potostet :)

k'lyn - sure! teringin nk jmp ammar macho!

izzah - yeah bebeh. jeans longgar & tidak memperlihat bentuk kaki. dun wori :) i'm still remember my age & status (",)

ryhan ann said...

uih...sakan mak izz yer...naper plak izzah tanya camtu? mak izz tak penah pakai jeans ker sblm ni?

Mak Izz said...

ryhan - pakai jer tp minah ni x perasan. dulu kan dia budak2 bkn reti psl pesen2. sjk meningkat dewasa ni br dia cerah bijik mata psl pesen. katanye uji x sesuai dh pakai jeans sbb dh 29thn & ibu kpd 2 anak. setuju ke tak pdpt nih?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!