Friday, January 21, 2011

Conjunctivitis

Alhamdulillah selamat pergi dan selamat kembali. Ceritera makan angin di Riverside, Janda Baik aku titipkan kemudian ye. Sekarang nak cerita dulu perihal budak berdua ni ha. Sakit mata la pulak...



Sempat snap gambar Hasanah before pergi kerja. Abangnya si Izz tengah nyenyak tidur. Kesian sungguh kat budak berdua ni. Si Hasanah sakit sebelah mata. Si Izz pulak dua2 belah. Kesian tengok Hasanah masa ni, susah betul nak buka mata yang sebelah tu. Yang kelakarnya, walaupun sebelah mata je buka tapi tetap senyum terkulat2. Hehe.. Good morning Hasanah!

Malam kelmarin ke klinik dapatkan ubat titis mata untuk budak2 ni. Nampaknya sakit mata sudah beransur kurang. Mak doa cepatlah sembuh sakit mata korang tu supaya tak berjangkit kat budak2 lain pulak. Psstt... Semalam Ayah Yang cakap dengan mak nak amik sikit tahi mata Hasanah nak sapu kat mata dia. Nak MC katanya. Hahaha.. macam2 hal!



Anak2 mak yang tersayang, cepatlah korang sembuh ye!



Info tentang Conjunctivitis (Pinkeye) boleh klik link di bawah:
http://en.wikipedia.org/wiki/Conjunctivitis
http://www.webmd.com/eye-health/eye-health-conjunctivitis
http://video.answers.com/conjunctivitis-pink-eye-59360867

8 comments:

Nur Irfan Juezrie said...

comey sgt gambar dorang dia.. dua2 tgk camera.. izz pulak behave je ambik gambar.. klu irfan jgn harap..

Nur Irfan Juezrie said...

dua*

Deqna said...

siannya dua2 kena sakit mata.. cpt sembuh yer sayang!

Suzila said...

alaa cian....
cepat2 sembuh ye hasanah

~ JuJu ~ said...

ala2 ciannyer dorg... cepat2 sembuh yer syg2.... hehehe...

Suzila said...

Jangan lupa follow ak http://manis-masam-masin.blogspot.com/

-ina2210- said...

Bila tgk gmbr Hasanah ni, rasa mcm I akan dijangkiti....

-ina2210- said...

lupa nk bgtau...hari tu k.cik bce entri izah yg ingat mati tu, k.cik ckp teringat arwah mak tam kan? cuba baca plak entri izah btajuk: 'kasih ibu membawa ke syurga'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!