Wednesday, January 11, 2012

Wordless Wednesday #9: Anak-Anak Harapan Bangsa

9 comments:

AzaLea said...

dh mcm pemerdagangan manusia pun ade ni... kihkihkih...

Mak Izz said...

hahak! kreatip betul fikiran acik lela :)

Pok Amai-Amai said...

Kiutnya!

fatonahHairil said...

Kalau pemerdangangan orang sy kena masuk campur lah..keh3 :p

Kamariah Awang said...

Hihi... Memang kreatif pemikiran Azalea tu... lain kali jangan berani2 lagi buat entry WW, bahaya camni! hehe...

AzaLea said...

kihkihkih... Mak Izz blh di dakwa ni... sape lg yg bersubahat... sile angkat kaki cpt... ^___^

Mak Izz said...

k'kamariah - amboi ma... takkanle sy nk dagangkan anak sendiri. WW tu kan ala2 riddles gitu. x nampak ke bebudak tu tersenyum bahagia? penat tau perah otak letak tajuk entry Anak2 Harapan Bangsa. kalo x, mesti sy dh letak tajuk Hamba Abdi Harapan Majikan. Hehehe....

lea - kemain suker lg ko ye!

Rose Khadijah said...

hahaha...kalo pemerdagangan manusia ni,ni tgh tunggu turn utk buat hape ha?!!!mesti nak tunggu makan kot..sbb sannah senyum jer tu...

Suzila said...

besar dah anak2 ko.. Senang hati nak angkut kemana2...
nangis je...sumbat dgn air kotak...nangis je bwk g jamban... nangis je....paksa en.suami tido kn.
Mak pulak g sambung bjjalan n gosip2. akekkekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!