Monday, January 9, 2012

Bos Baru Dah Masuk

Takmo cakap banyak sebab kupu-kupu masih berterbangan dengan dahsyatnya dalam perut ni. 6 bulan aku takde bos, hari ni kembali berfungsi sebagai PA berhemah tinggi lagi berdedikasi :)

Pertama kali dalam sejarah aku busy meeting pagi petang (macam tak percaya PA cabuk macam aku attend meeting sehari suntuk). Tapi itulah hakikatnya ceay... (padahal kau keluar meeting awal kan) ^________^

Mulai hari ini aku akan kembali fokus dengan kerja dan berdisiplin dalam menjalankan tugas. Goodbye sifat suka membuang masa lapang! Oklah, nak sambung kerja yang tak sempat dibuat sebab busy meeting tadi.

Hopefully aku masih gigih mengupdate entry baru walaupun sudah punya bos! Wish me luck :)

Bye bye dan assalamualaikum..

6 comments:

Rose Khadijah said...

huiiiiiyoooo...
meeting sehari suntok bebs..
wehhh ader gosssss ni..free freee nnt rojer2 k..

ok noks, sape bos baru tu eh?!!..adekah, lps ni en a** soh ko wat claim lagi?!!!!!...

hehehee...

Anonymous said...

Selamat ber'bos' baru...Dah ok nanti kupu2 pon terbang jauhhhhhhh...hihi

Nur Irfan Juezrie said...

chayok2.. selamat menjalankan tugas sebagai PA yg cemerlang, terbilang & gemilang..

~~AzaLea~~ said...

finally dpt gak bos baru yer..

ekceli, akak sbnrny suke ade bos ke tak ni?? mcm kompius lh statement akak... hehehehehe...

Zana Adieyza said...

boss baru ok x? hihihi..

selamat menjalankan tugas sebagai PA yg berdedikasi & blogger yg rajin update entry.. hihihihi

Mak Izz said...

ros - dh tau kan sape bos baru aku. hehe.. bagai sirih pulang ke ganggang nampaknya. rasanya x dh kut, tp kalo dia suruh jugak, aku buat je. selagi x sibuk, selagi itu ku turut (sobsss.. mcm nak nanges bc komen sendiri) T--T

fatonah dan ju - trimas geng! ha'ah kupu2 dh terbang jauh ni, mungkin dah mati terlanggar tiang agaknye:)

lea - mestilah suka dik! kalau tak.. rasa berdosa je dpt elaun PA tu tetiap bulan tp xde bos (walaupun sentiasa berkhidmat dengan 2 org bos kecik).

zana - br 2 hr dik, msh terlalu awal untuk buat penentuan. akak ni pun xtaula PA yg ok ke tak di mata dia lg. anyway thanks a lot! insyaAllah.. blogger tegar yawwwwww!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!