Monday, December 12, 2011

Where is the Cat?

Seperti yang dijanjikan (walaupun aku dah mungkir waktu) maka aku nak reveal lah kucing yang dicari2 dalam entry ini. Sesiapa yang dapat jumpa kucing comel itu, tahniah aku ucapkan kerana mata anda memang tajam :) Kepada yang berusaha mencari tetapi menemui jalan buntu, tahniah juga aku ucapkan kerana tetap berusaha mencuba :) Kepada mereka yang malas guna otak dan mata untuk mencari tahniah juga aku ucapkan kerana sudi menjengah blog aku walaupun hanya membaca tajuk, ngeeeeeeeeeeee... ^___^

Takmo cakap banyak, moh tengok di manakah kucing comel itew???


Ya, di dalam bulatan merah itu. Puas hati? ^___^

Oklah nak sambung buat kerja dulu. Will update new entry later :)  Berita baik untuk mereka yang  mempunyai anak2 gadis. Tunggu!!!..........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!