Monday, April 4, 2011

Busy Bee

Akhir2 ni makcik busy ngalahkan menteri. Yelah, menteri tu busy ada PA nya bantu macam2. Aku ni, sape nak bantu? Awal bulan adalah hari2 busy untuk menyiapkan claim2 bos. Apatah lagi bos2 besar perlu dikejar sebelum mereka berangkat ke Sarawak untuk pilihanraya (bertugas ler, bukan jadi calon bertanding). Penat weh. Hari2 balik lambat. Sedih.. entah bila mau hapdet blog (wei sekarang bukan ko tengah hapdet ke?) Yolahhhhhhh....



Apa motif letak gambar makanan? Aku lapar da.. btw asalnya nak amek gambar makanan tiba2 jadi mamarazi. Perasan tak ada seseorang sedang menjeling kamera hp cokiaku :)

::ni namanya entry buang masa::


p.s: Terima kasih sudi baca! ^__^

4 comments:

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Owh sedapnya yg mcm ABC tu...lama dh tak minum huhuhu..

lynaleng said...

lapo tgh entri ni pagi2...laponyerrrr..

Nur Irfan Juezrie said...

entry buang masa pun entry gak.. menaikkan jumlah entry bulanan per target.. hahaha

Mak Izz said...

sufeenan - tu mmg ABC, bkn mcm lg. rasanye sedap menjilat straw :)

k'lyn - ye ke? esok i letak lg gmbr makanan. bior u lapau pastu u mkn byk pastu u gemok mcm i. hahaha... (gelak syaiton)

jue - eh mcm tau2 je motif entry buang masa ni dipublishkan. syyy.. lain kali senyap2 je k.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!