Wednesday, December 16, 2009

Kesal

Kesal benar aku hari ni. Tidak tahu ingin menyalahkan siapa? Adakah aku patut menyalahkan teknologi kerana lembap memproses maklumat? Atau adakah aku patut menyalahkan unit IT kerana tidak berusaha untuk memantapkan kelajuan internet? Jangan salahkan sesiapa kerana ini dinamakan TAKDIR.

Masa sangat mencemburui aku kerana tidak pernah memberi aku peluang untuk menulis catatan terkini di dalam blog akhir2 ini. Atau mungkin sebenarnya aku yang mencemburui masa kerana tidak pernah merasakan punya waktu yang cukup untuk aku menggunakan kemudahan internet 8 jam di pejabat.

Aku ingin menulis sesuatu yang menarik untuk dikongsikan bersama teman-teman. Aktiviti gembira dan seronok yang aku lakukan bersama keluarga dan teman-teman suami pada hujung minggu yang lalu. Tetapi aku masih belum mempunyai masa dan waktu kerana pengalaman itu perlu ditulis dengan begitu manis dan ceria yang tentunya mengambil masa.

::Tunggu catatan seterusnya::

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

betul-betul-betul.... kena off record.. coz BTM sentiasa memantau termasuk FB sekarang... coz dah ada yg kena panggil KP.

Nur Irfan Juezrie said...

wah2.. cpt2.. nk dgr cite akak ni.. tak sabarrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!