Tuesday, April 20, 2010

Award

Alhamdulillah walaupun belum setahun jagung saya berkecimpung dalam dunia penulisan blog, saya tetap juga mendapat tempat di dalam hati kawan saya sehingga sudi menganugerahkan 2 award untuk menghargai penat lelah saya meluangkan sedikit masa untuk memeriahkan dunia blogging.

Ahaks! Gile poyos ayat di atas. Macam hebat sangat. Ok, saya mengaku blog saya tidak hebat. Apatah lagi saya bukan blogger berani mati seperti yang lain2. Berani mati commit 100% dengan dunia penulisan. Commit 100% dengan dunia IT. Fuh~ ternyata mereka2 yang berjaya ini terlebih dahulu layak menerima award seperti di bawah.





Apapun ribuan terima kasih saya ucapkan kepada pengirim award Ju kerana sudi hadiahkan akak award yang cukup bermakna untuk penulis 'setahun jagung' seperti akak. Semoga dengan award2 begini akan lebih menambah keinginan & keghairahan dalam mengisi blog dengan cerita2 yang menarik (perasan) dan bermanfaat untuk semua pembaca (konon2).

Thanks a lot!

*Poyo giler entry ni, macamla award tu ada cop SIRIM or tauliah dr MS ISO. Ahaks! Gurau2 je kan. Sekadar memeriahkan dunia blogging... Apepun, Ju.. award je ke? Duit insentif takde? Hehe.. :)

1 comment:

Nur Irfan Juezrie said...

mmg poyo.. hiks hiks.. jgn marah arrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!