Wednesday, June 24, 2009

Berjaya Upload Gambar, Yahoooooo!

Wah.. akhirnya. Sebelum ni aku update blog guna internet explorer, patutle tak boleh download gmbr. Rupanye kena guna mozilla ye. Punyela berminggu2 aku konfius. Apa bendala mozilla tu? Godzilla aku tau la. *minta maaf ye kepada warga blogger tegar di luar sana, sbb aku masih amatur dan aku mmg si buta IT" x tahu menahu langsung. Well, selepas berckp sket dgn Ina dgn bantuan Ambin (hubby Ina) akhirnya barula aku faham. Hasilnya, yezza... aku update blog kali ini dgn menggunakan mozilla. Tengok, skrg aku dh ada profile picture. Ngeh ngeh! Bangga sekejap ^_^

So apalagi, jomla kta test kebolehan meng'upload' gmbr. Erm, gmbr apa ye yg menarik? Aku grab ajelah yg ada dlm pc ni ek. Ok selamat menjamu mata.


Ar.. siapa yg korang nmpk kt tgh2 tu? Mengapakah si dia diapit oleh kami2 si baju merah? Apa, x jelas? Gambar kabur? Hehe.. ambik gmbr pakai hp cokia, tulah hasilnye. Apa, Misha Omar? Kalo betulla u all dpt teka dia tu misha omar (tanpa makeup n dress) yesssss... mmg betul. Dialah Misha Omar. Ms ni kami ada function Malam Bersama Media, kami jemput Misha perform malam tu. Suara mmg superb. Rasa cm x puas je dgr dia nyanyi. Rasa cm nk aje angkut bwk balik rumah pstu nyanyi tanpa henti kt depan aku. Hahaha... btw Misha ni sgt peramah & merendah diri. Badannya kecik aje, tp dlm tv & mag sometimes nmpk bsr kan? Erm nak tau brp harga Misha Omar time ni? RM10500 untuk show selama 30 minit. Hah ada tak sesape teringin nk jd penyanyi pasni? Itu baru Misha ok, belum lagi mek iti. Huhu...


Ok, rasa2 lucu tak gmbr di atas? Ar ni gmbr mak dgn Tini (anak yg mak mengasuh) Masa ni aku pn x igt dah dari mana nk ke mana. Tapi yg pasti, tiap kali naik kereta mesti mak dgn ayah akan pakai seatbelt (wlupun duduk di seat belakang). Tengok tu, punye excited pakai seatbelt smpi dgn Tini2 sekali mak pakaikan seatbelt. Erm, kreatif juga ye. Bukan setakat jaga keselamatan diri sendiri, malah siap jaga keselamatan budak2 kecik yg diriba. Hahaha.. boleh praktik utk Izz nanti.

Erm oklah, takat ni 2 keping gmbr je dulu. Lagipun aku ni nk tulis 1 entri je pn dh makan masa berejam2. Post2 berikutnya, insyaAllah aku akan uploadkan image sekali agar lebih menarik, tertarik lagi dabomb blog aku ni. Hah korang yg baca blog aku ni, sudi2lah tinggalkan komen ye. Tengkiuk!

6 comments:

jue said...

http://irfanhakim-juliana.blogspot.com/

jue said...

upss.. akak tersilap paste la..
sebenarnya nk ckp benda ni
"APSAL MISHA TERTUNDUK JE.. MCM TERSEPIT ANTARA AKAK N KAWAN2 AKAK JE, HEHEHE"
sory atas kesilapan teknikal..

Mak Izz said...

misha malu la ju sbb dia x pakai bj merah psl tu tertunduk2. sbnrnya, photographer ktorg ni hah yg ckp "rapat2.. rapat lagi.. x masuk framelah. rapat lagi.." x ke terhimpit2 sume. hahaha... apepun, misha mmg best! *boleh?

Nur Irfan Juezrie said...

tapi kan kak.. cuba tgk betul misha time tu.. npk mcm emma la plaks..
hihihi

Mak Izz said...

iras2 emma dh ader. pstu dua2 pn pakai braces kan, tu yg lebih kurang je cenyum cimpolnye. hehe.. *mesti emma bangga kata muka dia iras misha.

Nur Irfan Juezrie said...

tau takpe... mesti emma bangga la.. hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!