Thursday, May 28, 2009

EL dan Main Games

Entah mengapa, petang ni mata mengantuk yang sangat2. Penangan Zuma dah masuk level 9, sepatutnya otak aku makin aktif berfikir, mata aku makin tajam memfokus dan jari jemari sepatutnya semakin ligat memetik tetikus. Tapi, semakin bola Zuma tu bertambah warna dan semakin laju bola tu bergerak, mata aku semakin mengantuk dan mengantuk dan mengantuk. Huarghhhh.... (isk teruknye menguap depan org) Astaghfirullah al azim!

Agaknye sbb pukul 4.30 pagi tadi Izz dh terjaga kut. Nak main2 dgn mak dgn abah dia nih. Tapi sorila Izz, shift pagi shift abah. Biar abah jelah yg layan Izz. Mak x larat dh. Semalam mak dgn abah sampai amik EL sbb melayan karenah Izz dari malam sampai ke subuh. *tapi pas subuh, elok aje dia tidur lena. Dugaan.. Lagipun best jugak bila cuti dok rumah ni. Boleh abiskan masa bersama Izz. Tapi jangan amalkan selalu tau, blh effect kt service. Huhu..

Pagi tadi Lin awal2 lagi dh bgtau, ada game baru didownload. Sape download x tanya pulak. Yang penting, benda tu dh ada dlm pendrive. Send aje ke My Document. Boleh main bila boring & time xde keje. Yahoo!! Tadi sempat main 2 game, Jojo's Fashion Show dengan Zuma la. Game2 lain lum try lagi. kalau nak try semua, alamatnye x buat kerja la aku. Dhle smlm dh cuti. Erm... aku mmg suka main game. Release tension gitu. Lebih2 lagi game psl fashion etc. iewww.. i like.. tp aim aku sekarang nak tamatkan permainan Zuma sampai final stage. Tapi bukan hari ini la. Kejap lagi nk sambung buat keje. Maybe esok atau lusa atau tulat atau dotdotdot.

*Main game masa boss xde je :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!