Wednesday, February 15, 2012

Wordless Wednesday #10: Adik Kembar Izz dan Hasanah

Dari kiri: Izz, Durah, Hasanah dan Dorah

 ^_______^


9 comments:

ryhan ann said...

hasanah dh npk sama besar ngan abg izz la...naper abg izz kurus sangat?? kena buli ngan hasanah yer? n___n

Suzila said...

wakakakakaka...
baca title igt ko prgnnt lg.
cisss...cissss....

Mak Izz said...

ann - pertumbuhan budak perempuan kan lebih cepat dari budak lelaki, tu pasal le nak sama besar dgn izz dah. izz mmg kurus sbb dia makan ketika lapar dan berhenti selepas kenyang mcm abah dia. hasanah mcm uji, makan selagi ada makanan. oemjayyy... izz yg selalu buli hasanah. kesian anah!

suzie - wakakak! ada org sudah terkena :p

Mak Izz said...
This comment has been removed by the author.
Rose Khadijah said...

hehhe..ni soft toy tu ke noks?!..laaaahai da nak sama besau ngan anah & izz da..silap2, besau dari annah..
izz layan Dora ke?!..rayyan lately ni, berkenan ngan barbie tu, berkenan kat sepupu dia punyer..hehehe...

~~AzaLea~~ said...

alolololo... semuanya same comey... kalau acik lela ade kat barisan paling ujung, mesti sesuai kn??? kehkehkehkeh...

-oP_ida- said...

hahahahahahahhahahaha
serius gelak keluaq ayaq mata,.
chomeilaa kak, mana dapat patong nih

ummiP3 said...

alah tomeinya....

Mak Izz said...

rose - ni antara soft toysnye la cik ros oi. tp k'wana dh rembat dua2. bebudak dpt main skjp pn jdler. mak nk meniaga nak oi. ye ke rayyan berkenan barbie? kihkih... jaga2 tau. takut jd auwww nt :)

acik lela - sesuai sgt. sbb sume tomei2.

nida - la.... gelak sampai kuaq ayaq mata ka? hihihihih.. dpt dr australia dik. preloved item. xmo rembat 1 ka? kasik hadiah kt copia. eh copia dh ada adik, kena la rembat 1 kt zainab jugak. br la adil dan saksama. hehe...

ummi - mmg comel....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!