Friday, August 13, 2010

Wajah Hasanah

Semalam aku poyo kata anak dara tak boleh expose lebih2. Tapi ramai pulak kawan2 request nak tengok wajah terbaru Hasanah. Aku memang takde gambar baru dia, kalau ada pun kat dalam hp. Pastu aku memang tak pernah transfer gambar dari hp ke pc. Maka sukar sedikit nak tunaikan permintaan korang.

Anyway aku ada gambar photoshoot Hasanah masa umur dia sebulan lebih. Kawan Farizal, Firdaus sudi datang rumah buat photoshoot ni secara PERCUMA. Terima kasih banyak2 ye. Hasil kerja Firdaus memang kelasss! Bukan senang tau nak ambil gambar baby. Gerak sana gerak sini, uk ek uk ek uwaaaaaaaaa... kena pujuk2 dulu pastu baru sambung ambil gambar. Dalam blog Farizal ada letak gambar2 Hasanah yang telah diedit oleh Firdaus. Korang klik sini untuk tengok gambar. Kat bawah ni pulak aku letak gambar Hasanah yang belum diedit.


Hai untie2, uncle2, sayalah Nur Izni Hasanah. Kecil2 lagi dah buat photoshoot. Bertuahnya saya! *lagi bertuah sebab percuma nak oi...



Lihat pipi tembam saya. Alhamdulillah, Allah telah mengurniakan susu ibu terbaik untuk saya. Mudah2an rezeki saya berpanjangan.. *InsyaAllah2, banyak2 kita berdoa dan berusaha!



Kadangkala saya terfikir, mengapa saya ditakdirkan menjadi anak mak dan abah dan adik kepada abang Izz. *untuk menambah seri keluarga kita Hasanah... Syukur alhamdulillah.



InsyaAllah mak. Doakan Hasanah jadi anak yang baik, soleh dan beriman. Mudah2an keluarga kita sentiasa di bawah rahmat Allah. *sob..sob.. tiba2 syahdu.

Okey kesat air mata sekarang! Puas hati dah dapat tengok gambar Hasanah? Harap2 puas hati la ye. Nak tengok lagi gambar Hasanah yang terbaru, lepas2 ni aku amik gambar dia dan upload insyaAllah. Pasni photoshoot sendiri je, no more photographer kecuali percuma. Hehehe.. *wink wink*

Korang boleh jamu mata lagi tengok hasil tangan emas Firdaus ni kat blog dia QBERPHOTOGRAPHY.

2 comments:

Suzila said...

Anak ko sume mata bulat2. Macam mak nye jugak. heheh

Mak Izz said...

maknanye comei kan? atau dalam ertikata sbnr, comei cm mak dia. terima kaseyyyy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!