Tuesday, January 5, 2010

Welcome Year 2010

Selamat datang tahun 2010. Hari ni dah pun 5 Januari, ketinggalan zaman sungguh baru nak update entry tahun baru. Hehe.. biasalah. Di pejabat baru boleh update blog. Kalau dah asik bercutiiiii je, bila masanya aku nak menulis entry? Okeh lupakan hal tu.

Tahun ni dah pun masuk tahun 2010. Umur aku pun semakin meningkat. Macam tak best je bila umur bakal menjangkau ke angka 28. Kalau angka 27 tu bunyi macam muda lagi tapi.. angka 28 tu.. erm terasa benor tuanya. Ok memang aku dah tua pun. Tidak dapat dinafikan lagi :)

Tahun 2010 ni bakal menjanjikan perkara2 baru yang akan berlaku dalam hidup kami sekeluarga. Antaranya mukadimah awal tahun, insyaAllah rumah kami akan berwajah baru. Hahak, idokler 1 rumah. Just tambah dapur je sikit. Maklumlah, kediaman kami sekarang kecik cinonet (abah, jangan marah ye. Ini bukan nak jejaskan reputasi abah, tapi mak hanya bersikap jujur), Izz Haris tu sekejap2 masuk dapur. Sekejap2 terjah bilik air. Ruang tamu dan dapur takde dinding pemisah. Maka sebagai alternatif, kami besarkan ruang dapur dan bina dinding pemisah. Lepas ni, sori naik lori la ye Izz Haris. No more aktiviti ronda dan terjah. Hihi huhu haha.. (gelakkan budak kecik ni)

Selain tu, kami juga bakal menerima orang baru dalam keluarga kami. Wah.. pengakuan berani mati ni. Hehe.. oklah dah penat aku berahsia. Actually bukan nak berahsia pun. Cuma menanti masa yang sesuai untuk warwar berita gembira ni pada public (wah.. poyonye. Macamlah artis or kerabat diraja nak simpan cerita) . Yelah, benda masih baru.. kita pun tak tahu benda ni jadi ke tak, selamat ke tak. Tapi apapun, sekarang ni aku dah ready. Fuh~ Tarik napassss... Hembusss... Aku nak buat pengumuman di sini yang tak lama lagi Izz Haris bakal menerima adik :) Yahooo... (yahoo untuk aku, abah & Izz). Alhamdulillah.. usia kandungan dah pun 4 bulan, insyaAllah 21 Jun nanti lahirlah zuriat kedua kami. Mungkin lahir lebih awal daripada tu kut (jikalau mengikut history kelahiran Izz). Apepun aku harap korang doakan yang terbaik untuk keluarga kami ye :)

Ar.. pasni abislah korang. Entry aku seterusnya pasti akan menyentuh sedikit bab2 ibu mengandung nih. Hahak, sekarang aku geng dengan mamaelly & deqna. Tak sangka pulak tarikh kami due lebih kurang aje. Tu namanya rezeki. Moga dunia blog semakin meriah dengan golongan ibu2. Yang belum menjadi ibu, aku doakan korang juga cepat2 bergelar ibu. Sabar ye, rezeki dari Allah pasti ada. Cuma perlu banyak bersabar dan terus berdoa. InsyaAllah...

Ok jumpa lagi nanti dengan cerita2 yang lebih mengesankan (hahak poyo again). Semoga tahun 2010 membawa seribu sinar kebahagiaan untuk kita semua. Tata...

4 comments:

NeenaAnuar said...

wahhh.. GOod News!! anyway.. CONGRATSSS dikk!!

rizqaisya said...

Alhamdullillah... congrattzzz adha.. yea... izz ada kawan nanti..

Nur Irfan Juezrie said...

ERM.. TAHNIAH AKAK.. SEBELUM NI TAHNIAH UNDERGROUND JE.. RAHSIA2 GITU.. TAPI HARI NI JU NK WISH TAHNIAH UTK AKAK!!!

Mak Izz said...

girls - tengkiu2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!