Friday, January 29, 2010

Salam Pagi Jumaat

Alhamdulillah.. pagi ni aku masih sempat mencoret sesuatu di dalam blog ni. Entry secara ringkas sahaja, nak bagitahu yang pagi ni ada Mesyuarat Agong PUSPANITA di jabatan aku nih. Aku dah pun mendaftar pukul 8.45 pagi tadi. Dapat doorgift berisi banana cake, majalah Mami & Baby, sekeping cd lagu2 1Malaysia & penggantung 1Malaysia untuk hiasan kereta. Sangat patriotik kan? Nama lagi keje gomen. Apa2 pun 1Malaysia :)

Setiausaha PUSPANITA dah pun buat announcement sebentar tadi minta semua ahli mesyuarat turun secepat mungkin. Hehe.. aku tahu, orang perempuan ni paling cepat pun nak ketwok dari pejabat ke dewan, zup zap zup zap, flus flas flus flas, dah makan masa 20 minit. Hehe..

Ok nanti aku update lagi dari semasa ke semasa. Untuk pengetahuan semua, tentatif program bermula jam 9.00 pagi untuk Mesyuarat Agong. 11.30 nanti selesai mesyuarat & makan tengahari (acara wajib). Then break seperti biasa, pukul 2.00 petang baru mula program yang ditunggu2 iaitu Majlis Rangkaian Kasih (ada bermacam2 program terisi dalam majlis nih). Pukul 5 petang bersurai. Ar.. dalam tempoh 3 jam tu, apa la agaknya acara yang ada ek? Menarik ke tak? Nanti aku cerita ceriti lagi ye.

Tunggu!!!..........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!