Thursday, August 6, 2009

Wajah Itu

Baru sebentar tadi aku selak paper. Tak berniat pun nak baca (ampeh betoi) cuma nak belek2 saja. Kalau ada gambar menarik baru aku baca ceritanya. Sekali tiba2!

Aku telah melihat gambar seseorang. Argh... seseorang. Yang aku sangat kenali. Wajah itu... beberapa tahun lalu seringkali membuatkan tidurku tak lena, mandiku tidak basah dan makanku tidak kenyang (penipu besar).

Renungan matanya, kulit putih bersihnya, hidung mancung seludangnya, kuntuman bibir merahnya, arghhhhhhhh... aku angau seketika. Aku terkesima melihat wajah itu, atas bawah kiri dan kanan akhbar (penuh 2 page). Hanya wajah itu! (Tanpa membaca cerita yang tertera). Siapakah dia...














































Oh Nicholas Saputraku. Arghhhhhhh... gue kangen sama kamu, eh silap lakonan mu Nico! Hehehe...

*Entry ni saje untuk suka2. Sekali sekala merepek apa salahnya. Gurau senda tak gitu? (tapi aku memang minat giler Nico ni dulu, fuh~)

5 comments:

Anonymous said...

Aku pun suka diaaaaa.....tengok hari2, nanti baby muka ikut dia.hahahahaha..

Mak Izz said...

anonymous - suka lakonannya @ suka wajahnya? ekekek.. apapun, Rangga mmg kacak. buat wallpaper kt skrin monitorla, harusssssssss sejibik nt muka baby.

nAnA said...

minat die jugak!!oh rangga..hehehe

Nur Irfan Juezrie said...

nk iras2 muka rizz pun ada.. tp rangga ttp hensem..

Puteri Satu said...

Salam singgah....

Rupanya ada lagi sorang geng satu ofis kat dunia blog nih... apapun.. salam dari akak kat floor bawah nih.. ahaks...

Your son.. sangat-sangat comel... mesti izz syok dapat bear dari Puspanita tadi kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima kasih kerana sudi melawat blog ini!